gyak-war |
piper |
2004.11.10. 05:11 |
most cstrtkn lesz egy j kis gyakwar!!!
alig vrom.......
ott lesz:
-Aspod
-Sorozatkiller
-Piper
-Slipzoli
-Diepos |
Saz |
unloadedPiper |
2004.11.08. 18:16 |
Saz!!ez neked szl......
Ha fel akarsz menni a [HEW] szerverre ,akkor kidob a Punk Buster.
nahh...a kvetkezket csinld!!!
start men ----futtats ----- rd be,hogy regedit.
(enter)
ekkor megjelenik egy ablak ,ah................
jah,most olvastam,hogy leszedtk a PB -t!!akkor belphetsz...
:)))) |
szerver... |
unloadedPiper |
2004.11.07. 18:44 |
ha valaki szereten CoD-ozni ,akkor nyoms a
82.141.155.100:28961
ez a [HEW] kln szervere. |
j tag... |
unliadedPiper |
2004.11.07. 18:25 |
dvzlljk Saz -t a mi kis klnunkba.
Jtsz sokat.
Majd tallkozunk a [HEW] szerveren.....
Jah s lgyszives olvasd el a Rangok mrse menpontot. |
uj... |
unloadedPiper |
2004.11.07. 00:57 |
j blokkok nyiltak.
-Szablyzat
-Half Life 2 rszleg |
Jah... |
unloadedPiper |
2004.11.06. 15:22 |
Csak ugy hozz kell tennem,hogy mi mindennel jtszunk.De leginkbb Half Life -al szeretnk baromkodni... |
HL2... |
unloadedPiper |
2004.11.05. 23:55 |
Minden E3 tartogat nagy meglepetseket. A fejlesztk s kiadk rthet okok miatt az v legnagyobb jtkkilltsra tartogatjk a bombasztikus bejelentseiket. Idn ez a nagy bejelents a Half-Life 2 kszlse volt.
Az 1998 szn megjelent Half-Life minden idk egyik legjobb s legsikeresebb FPS-e volt, mely valsggal megreformlta az akcijtkokat. Addig az FPS-ek zmben csupn irtani kellett az ellent, kapcsolkat, illetve kulcsokat keresglni. A Half-Life-ban azonban a jtkos interakciba lphetett az NPC-kkel (egyiket leltte, a msikkal beszdbe elegyedett :-), ezek kzl sokra szksge is volt a tovbbjutshoz, az ellenfelek MI-je pldartk volt, a felturbzott Quake 2 motor pedig gynyren muzsiklt... Az ember egy jl elksztett thriller fszerepljnek rezhette magt. A siker nem maradt el, a szaksajt az egekig magasztalta a jtkot, s a mai napig majd’ 3 milli fogyott el belle.
A Valve a Gearbox-szal karltve mg elksztett kt kiegsztt, az Opposing Force-ot s a Blue Shift-et, de ezek utn nem lehetett hallani a Half-Life-rl. A Valve csndesen gykdtt (s teszi ezt jelen pillanatban is) a Counter Strike-on, fejlesztgetik az ehhez kapcsold Condition Zerot, de ezen kt projectet leszmtva semmifle nagyszabs fejlesztsrl nem lehetett hallani – egszen az E3-ig.
Idn mjusban aztn robbant a hr, hogy a Valve gzervel fejleszti a Half-Life 2-t. Ez mr nmagban is jelents hrrtkkel brna, azonban az a tny, hogy az E3-on mr mkds kzben is lehetett ltni a HL2-t, nos ez az, amitl a jtkos-trsadalom padlt fogott. De elrulom: ez mg csak a padlval val tallkozs kezdete volt...
Elszr is kezdjk a sort a legnagyobb port felvert jtssal: a grafikval, amirl csak szuperlatvuszokban lehet beszlni. A HL2-t a Valve sajt fejleszts Source motorja hajtja, nem is akrhogyan! Elg csak rnzni a kpekre, vagy megnzni a videkat, az eredmny magrt beszl. Dbbenetes. A karakterek tbb mint 5000 poligonbl lnak, mg napjaink FPS-ei tlagosan 3000 poligonos karakterekkel dolgoznak... A modelleket mintegy 50 arcizommal lttk el, ezltal hihetetlenl leth mimika jellemzi ket. Az engine-be ptett arcmozgs-rendszer lehetv teszi, hogy a karakterek brmilyen nyelven beszlhessenek kompromisszumok nlkl (ljen a lokalizci). Mg arra is figyeltek, hogy a szemet ellipszis alakra terveztk, gy kpes fkuszlni is! (A padlval val interakci folytatdik...)
Minden tereptrgyat bump-mapping tesz mg lethbb, dinamikus rnykok jtka jellemez mindent, s termszetesen a tereptrgyak is iszonyan rszletes textrkkal rendelkeznek. (A padl megszokott vlik...) A krnyezetet formlhatjuk is (rtsd: minden sztlhet); az ablakok kitrhetk, a kertsek sszeroncsolhatak, a detoncik nem csak elpuszttjk, hanem arrbb is lkik a nagyobb trgyakat… s ez mg csak a kezdet.
Ebbe az lethen felptett vilgba a Havoc fizikai engine lehel letet. Minden karakter s trgy sajt tmeggel rendelkezik, s e szerint reagl. Ezt mr sokan sok helyen reklmoztk, azonban a beszmolk szerint jelen esetben ez nem csals, nem mts: valban klnbzen reagl minden trgy, s karakter. (A padlval bartsg kezddik.)
Ahhoz, hogy mindez meg is mozduljon a gpnkn, minimum DirectX 8.1-es tmogatssal rendelkez videokrtya kell, ahhoz pedig, hogy teljes pompjban lssuk a HL2-t, ersen ajnlott egy DiretX 9-es krtya 128 MB memrival, hiszen tlagosan 80-120 MB-nyi textra lesz jelen a plykon.
A HL2 nagyon sokadik jdonsga az MI. Az ellen – legalbbis az gretek szerint – szervezetten tr az letnkre, a katonk csapatban tmadnak, fedezket keresnek, leromboljk az ltalunk emelt akadlyokat, fedezik egymst, stb.
A Half-Life 2 trtnetrl mg nem lehet sokat tudni, de az mr biztosnak ltszik, hogy az alapokat nem bolygattk meg, gy trtnetorientlt egyszemlyes rsz vr majd minket. Az jdonsg az, hogy most mr tbb szlon is vgigjtszhatjuk a trtnetet, gy az jrajtszsi rtk jelentsen megn. (Nszt a padlval.)
A Half-Life 2-t a show jtkv vlasztottk, teljessggel megrdemelten. Fantasztikus grafika, fizikai modellezs, remek MI, s hihetetlen interaktivits jellemzi a HL2-t, mely alighanem meg fogja ismtelni eldje sikert, elvileg mr idn szeptember 30-n. A Valve-t ismerve megeszem a nem ltez kalapomat, ha tartani tudjk ezt a hatridt (a hatridk betartsa idig sem jellemezte ket), de szintn remlem, hogy kt s fl hnap mlva azon fogok filzni, hogy akkor most mustrral, vagy ketchuppal?
|
Half Life 2... |
|
2004.11.05. 23:22 |
A Vivendi ma vgre bejelentette a Half-Life 2 aranylemezre kerlst. A rajongk biztos rmmnorban sznak most, de meg kell mg vrniuk november 16-t, ez a boltokba kerls idpontja. Ktfle vltozatban lesz kaphat, az alap Half-Life 2 mell jr a Counter-Strike: Source is, mig a Collector's Edition mell a Half-Life: Source, egy kortozott pldnyszm pl s a Half-Life 2 Prima strategy guide is jr majd. |
Tagfelvtel..... |
unloadedPiper |
2004.11.05. 21:12 |
Ha szeretntek bekerlni a Fenyt bt. -be ,akkor rjatok a tagfelvtel menpontba. |
megynlt a rang men... |
unloadedPiper |
2004.11.05. 21:10 |
Megnylt a rang men.Olvasstok el a "Rangok mrse" menpontot. |
|